dijous, 12 de març del 2009

HOLA nens i nenes de 3r A

Com va tot ? Sóc en JOAN, el vostre profre "malalt". La veritat és que feia molt de temps que no em posava malalt i no recordo haver estat mai tants dies de baixa. Encara no puc parlar gaire, em fa molt mal el coll però el que més em molesta és no anar a treballar per veure-us i aprendre coses junts.

Espero que escolteu i ajudeu els mestres que venen enlloc meu. Tinc ganes de sortir de casa i tornar al cole i passar de dilluns a divendres al vostre costat.
Com ha anat la setmana solidària ? Ja vam vendre tots els "pongos"? Jo volia comprar un dels meus d'aquelles pilotes de bàsquet però veig que hauré de fer-me un per mi solet ja que han degut volar. I els altres ?? N'hi havia de molt macos: el de la Laia del Doraemon, els de l'Alberto d'animals, els d'en Victor de pizza, formatge, etc.. vaja i d'altres que m'enrecordo . Avui a la tarda teniu la xocolatada solidària oi ?? Espero que us ho passeu bé. M'imagino que fareu jocs, o actuacions, o qualsevol cosa... però gaudiu aquesta setmana perquè aviat vindré amb ganes de fer controls(jejeje), posar-vos més feina i escriure notes a l'agenda(és broma; espero no fer-ho) i acabar d'omplir la graella de les multiplicacions.
Per cert, recordeu que el meu cumple és el diumenge i que el dimarts(dilluns vaig al metge) portaré coca per esmorzar o sigui que aquell dia no porteu bocates perquè tindreu esmorzar. OK ??
Una abraçada i ens veiem aviat(espero),

Joan.

3 comentaris:

  1. Hola Joan et trobo molt afaltar. El divendres no
    vaig anar el cole perque tenia febre.Espero que et milloris i quan fagis 35 anys que té acabi de probar el dia .
    PER MOLTS ANYS.

    ResponElimina
  2. Hola Juan com et trobes soc la Sara Domingo no soc de la teva classe pero que et milloris!!
    Per molts anys que tu passis molt bé el dia del teu cumple encara que estiguis malalt,pots tenir un dia feliç encara que estiguis malalt!


    Sara

    ResponElimina
  3. m'has encomanat la grip i dema tornare per fi al cole

    ResponElimina